Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine hudakuhna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Proneo d.o.o., Gorjančeva 11, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Spletna trgovina hudakuhna.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Proneo d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini hudakuhna.si.
Ponudnik in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga določi pri registraciji. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Splošno
Z uporabo spletne trgovine se strinjate z vsemi nadalje navedenimi pogoji. Ponudnik si prizadeva, da bi te strani vključevale samo točne in verodostojne informacije. Vendar se te informacije lahko kakorkoli spreminjajo brez predhodnega obvestila, za kar ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti, za vsebino in napake, ki bi morebiti nastale. Ponudnik ne odgovarja, če bi zaradi česarkoli (napake, virusi) prišlo do okvare vaše strojne opreme. Ponudnik lahko brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje.
Plačilne metode
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilo po predračunu - na vpisani elektronski naslov prejemnika računa bomo poslali predračun z vsemi podatki potrebnimi za plačilo naročila. Po prejemu plačila na naš poslovni račun bo blago odposlano na vpisani naslov za dostavo.
- Plačilo po povzetju - plačilo izvedete kurirju ob dostavi paketa. Plačilo kurirju je mogoče v gotovini ali z debetno / kreditno kartico (pri plačilih s plačilnimi karticami se zaračuna provizija v skladu s splošnimi pogoji dostavne službe DPD)
- Plačilo s kreditno kartico - plačilo lahko izvedete tudi s kreditno kartico (Visa, MasterCard, JCB, Discover, American Express, Diners in Union Pay). Plačilo s kreditno kartico obdela specializirano podjetje Braintree, hčerinsko podjetje podjetja PayPal.
Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir) z razčlenjenimi stroški. Račun bo kupcu poslan znotraj paketa z naročenimi izdelki.
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR in vključujejo 22 % DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini hudakuhna.si in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Način dostave in stroški dostave
Ponudnik omogoča naslednje načine dostave:
- Paketna dostava - na vpisani naslov za dostavo bomo poslali paket z naročenimi izdelki in računom.
Način dostave se izbere med postopkom naročila. Blago, ki je na zalogi dostavimo v 1 - 3 dneh. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas (običajno do 30 dni).
Po oddanem naročilu vas lahko pokliče spletni administrator, ki vam bo sporočil točen datum dostave. Ponudnik lahko iz kakršnega koli razloga stornira naročilo, v kolikor ni v stanju dobaviti izdelka po ceni ki je bila navedena ob oddanem naročilu. O storniranem naročilu ponudnik obvesti stranko po elektronski pošti.
Strošek poštnine znaša 3,90 € z DDV. Pri nakupih nad 50,00 € stroške dostave časti spletna trgovina hudakuhna.si.
Postopek nakupa
Kupec najprej izbere izdelke in količino posameznih izdelkov in jih doda v košarico. Po vnosu izdelkov v košarico nadaljuje postopek nakupa s klikom na gumb "na blagajno", kjer opravi vse potrebne korake za dokončanje nakupa. V zadnjem koraku s klikom na gumb "potrditev" opravi nakup v spletni trgovini hudakuhna.si. Po opravljenem nakupu kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebovanim predračunom za plačilo naročenih izdelkov.
Ob vsaki spremembi statusa naročila kupec prejme elektronsko sporočilo. Status naročila kupec lahko spremlja tudi na strani "Moja naročila". Statusi naročil so:
- V obdelavi - status pomeni, da smo prejeli vaše naročilo in ga bomo obdelali v najkrajšem možnem času. V primeru, da ni vseh naročenih izdelkov na zalogi bomo kupca o tem nemudoma obvestili še pred potrditvijo naročila. V času, ko naročilo čaka na potrditev lahko kupec naročilo prekliče ali spremeni s klikom na gumb "Posodobi".
- Čaka na plačilo - pomeni, da je bilo naročilo obdelano in čaka na plačilo. Po potrditvi naročila preklic ali sprememba naročila ni več mogoča.
- Plačno - pomeni, da smo na naš račun prejeli kupnino in bomo v kratkem odposlali naročene artikle na vpisani naslov za dostavo.
- Poslano - pomeni, da bo naročnik prejel naročene izdelke na vpisani naslov za dostavo v roku 1 - 3 delovnih dni.
- Zaključeno - pomeni, da je bilo naročilo obdelano, kupnina prejeta in paket odposlan naročniku.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@hudakuhna.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejete izdelke vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Gorjančeva 11, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na naslov: Gorjančeva 11, 1000 Ljubljana, skupaj z izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec nosi stroške vračila blaga.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.
Kupec mora blago vrniti na naslov:
Proneo d.o.o.
Gorjančeva 11
1000 Ljubljana
Poškodbe izdelka
Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Proneo d.o.o. poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.
V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na info@hudakuhna.si. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov info@hudakuhna.si. Vse kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.
Varnost nakupa
Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajno pogodbo lahko sklenejo samo kupci, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji. Ta prodajna pogodba oziroma naročilo za nakup je shranjeno pri ponudniku in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na naši spletni trgovini skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja spletne strani. Več o varovanju zasebnosti si preberite na strani Varovanje zasebnosti. Ponudnik ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko ponudnik smatra podano naročilo za nakup kot nično.
Neprevzem paketa
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,90 € z DDV + stroške vrnitve paketa v višini 3,90 € z DDV), strošek priprave paketa, kateri zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00 € z DDV za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50 € z DDV in stroški administrativne priprave v višini 7,50 € z DDV. Naročnik se lahko omenjenim stroškom izogne z vnovično dostavo s plačilom po predračunu ali kreditno kartico, povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@hudakuhna.si ali po klasični pošti na naslov:
Proneo d.o.o.
Gorjančeva 11
1000 Ljubljana
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.
Vizitka podjetja
Naziv:
|
Proneo d.o.o.
|
Naslov:
|
Gorjančeva 11
|
Sedež:
|
1000 Ljubljana
|
E-pošta:
|
info@hudakuhna.si
|
Identifikacijska št. za DDV:
|
SI73784958
|
Matična številka:
|
3518485000
|
Davčna številka:
|
73784958
|
Osnovni kapital:
|
7.500,00 €
|
Banka in poslovni račun:
|
IBAN SI56 0510 0801 2778 287 odprt pri Abanka d.d.
|
Podjetje vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani pod vložno številko Srg 2009/8602.
Proneo d.o.o.
Ljubljana, 15.4.2016
Varovanje zasebnosti
Družba Proneo d.o.o., ki je upravitelj spletne trgovine hudakuhna.si, se zavezuje, da bo varovalo zaupnost podatkov uporabnikov spletnega mesta hudakuhna.si. S tem, ko obiščete stran, privolite v to, da se zbirajo in uporabljajo vaši podatki v skladu s to politiko. Vse naše aktivnosti so v skladu z evropsko zakonodajo (Uredbo (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDPR) in konvencijami Sveta Evrope (ETS št. 108, ETS št.181, ETS št. 185, ETS št. 189)) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) itd.).
Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje in uporaba predstavljajo neločljiv del Pogojev poslovanja in jih je mogoče v celoti tolmačiti le v povezavi z njimi, zato priporočamo, da jih preberete v celoti.
Oblike sodelovanja
Naše storitve lahko uporabljate kot:
- naznani uporabnik (v tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naših strani podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani)
- naročnik na e-novice (v tem primeru lahko naše storitve uporabljate kot neznani uporabnik, edini podatek, ki nam ga zaupate pa je le vaš elektronski naslov in izbira e-izdaje, ki jo želite prejemati na vaš naslov. Drugih podatkov o vas ne zbiramo. Od naših e-enovic pa se lahko vedno odjavite (povezava do odjave je v vsaki e-novici) in s tem izbrišete iz naših seznamov.
- registrirani uporabnik
- registrirani kupec
Osebni podatki, ki jih zbiramo
O naših registriranih uporabnikih in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:
- podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov in geslo, ki je šifrirano in znano le uporabniku (tudi mi ga ne poznamo). Če ste registracijo opravili preko kateregakoli družbenega omrežja (Facebook, Google in drugi) lahko vaši podatki o identiteti vključujejo tudi uporabniško ime, ki ga uporabljate v tem družbenem omrežju. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zaveznaca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zaveznaci za DDV. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj račun.
- kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj račun.
- finančni podatki: podatkov o vaših kreditnih karticah ne hranimo. Te podatke posredujemo le izdajatelju vaše kreditne kartice. Enako velja za druge podobne oblike plačevanja preko spleta.
- podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj račun.
- podatki vezani na vašo uporabo in uporabniški račun: zadnji ogledi izdelkov, izdelki v nezaključenem naročilu, pogostost obiskovanja posameznih oddelkov, pogosti nakupi, komunikacija z nami preko elektronske pošte, oddana mnenja in ocene naših izdelkov.
- marketinški podatki: vaše naročnine na naše e-novice, vaši seznami želja. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj račun.
- tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Proneo d.o.o. lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke, kot so identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku) in piškotki sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani), Facebook, Twitter, ... Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.
Kako pridobivamo podatke
Podatke o vas pridobivamo na več načinov, ko:
- se registrirate kot uporabnik v spletni trgovini
- oddate naročilo
- stornirate naročilo
- se naročite na katerokoli izmed naših e-novic
- z nagradnimi igrami
- pregledujete naše vsebine
- ko objavite vprašanje, komentar ali oceno kateregakoli izmed naših izdelkov
- ko nam posredujete različna vprašanja, zahtevo za reklamacijo, vrnete izdelek, ...
- z nami komunicirate preko družbenih omrežij
- iz drugih virov (na primer: informacijo, ali je vaša kreditna ali plačilna kartica veljavna in ali lahko z njo izvedete plačilo naročila pri nas nam posreduje izdajatelj vaše kreditne kartice)
Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.
Google, Facebook in druga družbena omrežja ter oglaševalske agencije nam posredujejo podatke, za katere ste jim to dovolili.
Uporaba podatkov o vas
Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:
- zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (na primer za vodenje finančnih in poslovnih knjig),
- izvedbo vaših naročil
- za profiliranje kupcev, ki omogoča prikaz potrebam posameznega kupca primernejših ponudb tako na spletnih straneh kot v naših e-novicah
- za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani
Podatke o naročilih na naše e-novice zbiramo z namenom, da vam lahko na željeni naslov dostavimo izbrano e-novico.
Pogoji sodelovanja v posamezni nagradni igri in obdelava podatkov ter objava nagrajencev, so določeni in zapisani na straneh splošnih pogojev nagradnih iger ter v vsaki nagradni igri posebej.
Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.
Vkolikor boste z nami komunicirali preko kateregakoli družbenega omrežja bomo vaše podatke lahko uporabili tudi za to, da vam preko istega družbenega omrežja posredujemo marketinška sporočila skladno s pogoji in dovoljenji, ki ste jih dali upravitelju družbenega omrežja.
Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:
- dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila
- izvajalcem plačil (Paypal in Braintree),
- pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.)
- z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, Facebook in drugim družbenim omrežjem
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.
Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.
Roki hrambe osebnih podatkov
Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.
Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
Zagotavljanje varnosti
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom.
Prosimo, da nam pri varovanju vaših osebnih podatkov pomagate tako, da tudi sami poskrbite za varnost vašega uporabniškega imena in gesla.
Piškotki
Vaša zasebnost je za nas zelo pomembna, zato si prizadevamo, da vam ponudimo vse informacije o piškotkih, ki jih uporabljamo na naši spletni strani. Vse podrobne in dodatne informacije o piškotkih najdete v spodnji tabeli. Zavedati se je potrebno le, da v kolikor se tehnični piškotki na spletni trgovini hudakuhna.si v popolnosti onemogočijo, potem nakupovanje v spletni trgovini hudakuhna.si ne bo mogoče oziroma uporabnik ne bo mogel uporabljati funkcij spletišča v polni meri.
V kolikor se bodo v spletni trgovini hudakuhna.si pojavile kakšne spremembe na področju piškotkov in zasebnosti, bomo vse spremembe takoj zapisali na tej strani.
Tabela prikazuje seznam piškotkov, ki se shranjujejo na vaš računalnik ob uporabi spletne strani oziroma izvajanju nakupa. Piškotki so potrebni za nemoteno in kvaliteno opravljanje nakupov v spletni trgovini hudakuhna.si.
Ime piškotka |
Namen |
Čas piškotka |
Podjetje |
__utma |
Statistika obiskanosti |
2 leti |
Google |
__utmb |
Statistika obiskanosti |
1 leto |
Google |
__utmc |
Statistika obiskanosti |
do konca seje |
Google |
__utmz |
Statistika obiskanosti |
1 dan |
Google |
frontend |
Nakupovanje |
30 dni |
hudakuhna.si |
Vaše pravice
Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:
- na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke
- vpogled v vse podatke, ki jih imamo zbrane o vas je možen preko menuja Moj
- vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka. Omogočamo vam, da praktično vse vaše osebne podatke popravite in uredite sami z uporabo funkcionalnosti v menuju Moj račun. Pravzaprav vas prosimo, da ste pri tem čimbolj vestni.
- v določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Vkolikor ste na primer le naročeni na eno ali več izmed naših e-novic, se lahko izbrišete sami tako da sledite povezavi v vsaki e-novici ali oglasnem sporočilu, ki vam ga posredujemo, registrirani uporabniki pa se od naših e-novic lahko odjavite tudi preko vašega računa pod rubriko Elektronske novice. Če ste se registrirali kot uporabnik, pa nikoli oddali nobenega naročila, potem vas bomo lahko na vašo zahtevo izbrisali mi. Če pa ste pri nas kupovali, prosimo, da upoštevate, da moramo vaše podatke hraniti skladno z zakonodajo.
- v določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljne obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno,
- na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki
- obravnavali bomo vaše ugovore na obdelavo vaših osebnih podatkov
Del pravic lahko uveljavite neposredno z vpogledom na to stran in v navedene vsebine. Pravico do popravka smo tudi zagotovili preko vmesnikov v menuju Moj račun. Sami se lahko odjavite od prejemanja na elektronskih novic.
Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: Proneo d.o.o., Gorjančeva ulica 11, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR – TEMA, pri čemer je tema lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.
Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.