Kupujmo odgovorno

V naši spletni trgovini kot enega izmed načinov plačila omogočamo tudi plačilo po povzetju, torej kupec paket plača naši dostavni službi šele, ko ga le-ta pripelje do kupca. Plačilo po povzetju pa ne pomeni dodatnega časa za razmislek ali bi naročene izdelke kupili, temveč se smatra kot veljavno sklenjena pogodba na daljavo, ki kupca zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. Z neprevzemom ali neupravičeno zavrnitvijo paketa pa našemu podjetju povzročite tudi finančno škodo.

Vsak neprevzem ali neupravičena zavrnitev paketa za nas pomeni:

  • porabljen čas za obdelavo naročila,
  • porabljen čas za pripravo vašega paketa,
  • porabljen material za pakiranje (polnilo, embalaža, lepilni trak, itd.),
  • strošek dostavne službe pošiljanja paketa,
  • strošek vračanja neprevzetega paketa,
  • sprejem in razpakiranje zavrnjenega paketa,
  • stornacija računa in preklic obstoječega naročila,
  • itd.

 

Poleg naštetega pa z neprevzetim ali neupravičeno zavrnjenim paketom preprečite drugim osebam nakup izdelkov, ki niso bili na razpolago v naši spletni trgovini v času poizkusa dostave naročenega paketa vam (2 poskusa dostave, 5 dni na prevzemnem mestu, porabljen čas za vračanje paketa). Torej v primeru, da niste prepričani, da izdelek oz. izdelke želite imeti ali pa niste finančno sposobni poravnati obveznosti iz oddanega naročila vas prosimo, da se vrnete k oddaji naročila, ko boste naročeni paket oz. izdelke pripravljeni sprejeti ali pa naročila sploh ne oddate.

Vsem, ki pakete s plačilom po povzetju sprejmete oz. redno sprejemate pa se iskreno zahvaljujemo, saj nam le vi dajete moč in upanje v tovrsten način plačila v tistih težkih borbah z neodgovornimi osebami :)

 

Stroški, ki vas bremenijo zaradi neprevzema ali neupravičene zavrnitve paketa


Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,90 € z DDV + stroške vrnitve paketa v višini 3,90 € z DDV), strošek priprave paketa, kateri zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00 € z DDV  za vsa naročila,  v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50 € z DDV in stroški administrativne priprave v višini 7,50 € z DDV. Naročnik se lahko omenjenim stroškom izogne z vnovično dostavo s plačilom po predračunu ali kreditno kartico, povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave.  V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.