Pogosta vprašanja

Kako se registriram oziroma pridobim uporabniški račun?

Registrirate se lahko tukaj. Za registracijo uporabniškega računa izpolnite zahtevana polja in kliknite na gumb "Potrdi". Na vpisani elektronski naslov boste prejeli sporočilo o opravljeni registraciji. Z uporabniškim računom lahko pregledujete vaša naročila, spreminjate naročila, spremljate zbrane kuhovnice ter jih zamenjujete za kupone, ki jih lahko koristite pri naslednjih nakupih, itd.

Kako dostopam do svojega uporabniškega računa?

Do svojega uporabniškega računa lahko dostopate preko spustnega menija "Prijava" ali pa preko strani za prijavo.

Ali lahko naročim izdelke brez uporabniškega računa oziroma registracije?

Izdelke iz spletne trgovine hudakuhna.si lahko naročate tudi brez uporabniškega računa oziroma registracije. Za naročilo brez registracije v prvem koraku "Blagajne" izberite možnost "Naroči kot gost" in v nadaljevanju izpolnite zahtevana polja. V primeru naročila brez registracije ne pridobite kuhovnic, zato vam svetujemo, da pred nakupom opravite registracijo.

Kako poteka postopek naročila izdelkov?

Za nakup pri željenem izdelku kliknite gumb "V košarico", nato pa se z miško pomaknite zgoraj desno na "KOŠARICO" ter kliknite gumb "NA BLAGAJNO". S klikom na gumb "NA BLAGAJNO" se začne postopek naročila, kjer vnesete vse potrebne podatke za uspešno naročilo. S klikom na gumb "MOJA KOŠARICA" lahko pred oddajo naročila urejate izdelke, ki ste jih dodali v vašo košarico.

Kako lahko dobim predračun oziroma ponudbo?

Predračun oziroma ponudbo lahko pridobite tako, da dodate željene izdelke v košarico in sledite postopku naročila. Po uspešno opravljenem naročilu boste predračun oziroma ponudbo avtomatično prejeli na vaš elektronski naslov.

Kje lahko pregledujem svoja naročila?

Vaša naročila lahko pregledujete ob predhodni prijavi v spletno trgovino s klikom na Moj račun zgoraj desno in nato Moja naročila.

Kaj pomenijo posamezni statusi naročil?

Posamezni statusi naročila so sledeči:

V obdelavi - pomeni, da smo prejeli naročilo in ga bomo v kratkem potrdili

Naročilo potrjeno - pomeni, da je naročilo potrjeno in bo v kratkem odpremljeno (pri izbiri plačila po povzetju)

Čaka na plačilo - pomeni, da je naročilo potrjeno in čaka na plačilo (pri izbiri plačila po predračunu)

Plačano - pomeni, da smo prejeli vaše plačilo

Poslano - pomeni, da so bili naročeni izdelki odpremljeni iz skladišča in jih lahko pričakujete v roku 1 -3 delovnih dni

Zaključeno - naročilo zaključeno

Kje vpišem svojo kodo za popust?

Potem, ko ste dodali željene izdelke, kliknite gumb "Blagajna in v prvem koraku vpišite kodo za popust.

Koliko znaša poštnina za naročila v spletni trgovini?

Poštnina znaša 3,90 € za vse nakupe. Za nakupe nad 100 € poštnino krijemo mi.

V kolikšnem času dostavite naročeno blago?

Rok dostave je odvisen od predvidene dobave posameznih izdelkov. Običajno naročeno blago dostavimo v roku 1-3 delovnih dni.