Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine hudakuhna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Proneo d.o.o., Gorjančeva 11, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Spletna trgovina hudakuhna.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Proneo d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini hudakuhna.si.

Ponudnik in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga določi pri registraciji. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošno


Z uporabo spletne trgovine se strinjate z vsemi nadalje navedenimi pogoji. Ponudnik si prizadeva, da bi te strani vključevale samo točne in verodostojne informacije. Vendar se te informacije lahko kakorkoli spreminjajo brez predhodnega obvestila, za kar ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti, za vsebino in napake, ki bi morebiti nastale. Ponudnik ne odgovarja, če bi zaradi česarkoli (napake, virusi) prišlo do okvare vaše strojne opreme. Ponudnik lahko brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje.

Plačilne metode


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu - na vpisani elektronski naslov prejemnika računa bomo poslali predračun z vsemi podatki potrebnimi za plačilo naročila. Po prejemu plačila na naš poslovni račun bo blago odposlano na vpisani naslov za dostavo.
  • Plačilo po povzetju - plačilo izvedete kurirju ob dostavi paketa. Plačilo kurirju je mogoče v gotovini ali z debetno / kreditno kartico (pri plačilih s plačilnimi karticami se zaračuna provizija v skladu s splošnimi pogoji dostavne službe DPD)
  • Plačilo s kreditno kartico - plačilo lahko izvedete tudi s kreditno kartico (Visa, MasterCard, JCB, Discover, American Express, Diners in Union Pay). Plačilo s kreditno kartico obdela specializirano podjetje Braintree, hčerinsko podjetje podjetja PayPal.


Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir) z razčlenjenimi stroški. Račun bo kupcu poslan znotraj paketa z naročenimi izdelki.

Cene v spletni trgovini


Vse cene so v EUR in vključujejo 22 % DDV.  Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini hudakuhna.si in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.

Način dostave in stroški dostave


Ponudnik omogoča naslednje načine dostave:

  • Paketna dostava - na vpisani naslov za dostavo bomo poslali paket z naročenimi izdelki in računom.


Način dostave se izbere med postopkom naročila. Blago, ki je na zalogi dostavimo v 1 - 3 dneh. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas (običajno do 30 dni).

Po oddanem naročilu vas lahko pokliče spletni administrator, ki vam bo sporočil točen datum dostave.

Strošek poštnine znaša 4,20 € z DDV. Pri nakupih nad 100,00 € stroške dostave časti spletna trgovina hudakuhna.si.

Postopek nakupa


Kupec najprej izbere izdelke in količino posameznih izdelkov in jih doda v košarico. Po vnosu izdelkov v košarico nadaljuje postopek nakupa s klikom na gumb "na blagajno", kjer opravi vse potrebne korake za dokončanje nakupa. V zadnjem koraku s klikom na gumb "potrditev" opravi nakup v spletni trgovini hudakuhna.si. Po opravljenem nakupu kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebovanim predračunom za plačilo naročenih izdelkov.

Ob vsaki spremembi statusa naročila kupec prejme elektronsko sporočilo. Status naročila kupec lahko spremlja tudi na strani "Moja naročila". Statusi naročil so:

  • V obdelavi - status pomeni, da smo prejeli vaše naročilo in ga bomo obdelali v najkrajšem možnem času. V primeru, da ni vseh naročenih izdelkov na zalogi bomo kupca o tem nemudoma obvestili še pred potrditvijo naročila. V času, ko naročilo čaka na potrditev lahko kupec naročilo prekliče ali spremeni s klikom na gumb "Posodobi".
  • Čaka na plačilo - pomeni, da je bilo naročilo obdelano in čaka na plačilo. Po potrditvi naročila preklic ali sprememba naročila ni več mogoča.
  • Plačno - pomeni, da smo na naš račun prejeli kupnino in bomo v kratkem odposlali naročene artikle na vpisani naslov za dostavo.
  • Poslano - pomeni, da bo naročnik prejel naročene izdelke na vpisani naslov za dostavo v roku 1 - 3 delovnih dni.
  • Zaključeno - pomeni, da je bilo naročilo obdelano, kupnina prejeta in paket odposlan naročniku.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejete izdelke vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Gorjančeva 11, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na naslov: Gorjančeva 11, 1000 Ljubljana, skupaj z izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec nosi stroške vračila blaga.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz drugega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38 člena  ZVPOT.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj. 

Kupec mora blago vrniti na naslov:

Proneo d.o.o.

Gorjančeva 11

1000 Ljubljana

Poškodbe izdelka


Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Proneo d.o.o. poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.

V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na [email protected]. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov [email protected]. Vse kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.

Varnost nakupa


Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Ta prodajna pogodba oziroma naročilo za nakup je shranjeno pri ponudniku in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na naši spletni trgovini skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja spletne strani. Več o varovanju zasebnosti si preberite na strani Varovanje zasebnosti. Ponudnik ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko ponudnik smatra podano naročilo za nakup kot nično.

Neprevzem paketa


Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške pošiljanja neprevzetega paketa (4,20 € z DDV + stroške vrnitve paketa v višini 4,20 € z DDV) ter stroške dela obdelave naročila in priprave paketa v višini 10,00 € z DDV - material za pakiranje in embalaža, strošek dela in računovodski strošek obdelave in preklica naročila (izdaja računa, izdaja dobropisa, stornacija naročila, uskladitev zaloge v podpornih računalniških sistemih). Naročnik se lahko omenjenim stroškom izogne z vnovično dostavo s plačilom po predračunu ali kreditno kartico, povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave.  V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Odveza odgovornosti


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Pri fotografijah izdelkov lahko pride do odstopanja pri barvnih odtenkih.

Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti [email protected] ali po klasični pošti na naslov:

Proneo d.o.o.

Gorjančeva 11

1000 Ljubljana


Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.

Vizitka podjetja

Naziv:

Proneo d.o.o.

Naslov:

Gorjančeva 11

Sedež:

1000 Ljubljana

E-pošta:

[email protected]

Identifikacijska št. za DDV:

SI73784958

Matična številka:

3518485000

Davčna številka:

73784958

Osnovni kapital:

7.500,00 €

Banka in poslovni račun:

IBAN SI56 0284 3026 4032 143 odprt pri NLB d.d.

Podjetje vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani pod vložno številko Srg 2009/8602. 

 

Proneo d.o.o.

Ljubljana, 15.4.2016, zadnja sprememba 18.1.2022